bladvändare nr 1

fick en förfrågan om att vara bladvändare under en konsert, eftersom jag "läser noter så bra". vaaa, jag, läsa noter?? mmm, visst, när det gäller måndagsrock eller ta mig till havet eller någon anna torftig låt i min pianobok så gär det väl bra. men inte när det är en världskänd trio som ska spela, med en irländare vid pianot som säker spelar skitsvråa grejer! och självklart tackade nörden (jag) ja, för en sån här chans att se någon som är riktigt bra på piano spela får man ju bara inte missa!! gaaaah, jag har ju tillräckligt att jag göra, men jag måste ändå klämma in en liten extra grej i almanackan^^

idag fick vi ännu en gång veta lite mer om kost och hälsa mm, och jag fick jättedåliogt samvete för att jag satt och gäspade på fjärde raden skäms på mig! blev iaf lite mer sporrad att träna, och att äta mer avocado!:P
hade ju självklart träning idag, step stod på schemat! synd bara att jag dragit å mina sprillans nya nike, som kostade maaassor, alldeles för hårt så at jag fick blodstod mitt upp i "Wild women do!". ajajaj var det då.

ska iaf bli kul med shout out louds, även om det är mer än en månda kvar tills dess:P gött att slippa problemet att inte kunna förfesta innan, nu blire ett lugnt party inne i öret istället innan vi drar vidare till satin i natten:D

på torsdag ska jag till tandläkaren btw, sista gången det är gratis! mamma å pappa har bytt till privat, hahaha, jävla moderater!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback