en till lista!

var bara tvungen!!

10 saker jag gör varje dag:
går upp ur sängen
äter frukost
borstar tänderna
pratar med någon
tittar mig i spegeln
lyssnar på musik
tänker på robin
tänker på framtiden
går på toa
sover

9 saker jag ser fram emot:
ta studenten!
flytta hemifrån
resa utomlands
festival-sommar!
klippa håret
titta på Peter Pan-filmen
fikakväll på Tinitus musikcafé ^^
sommar
grillat

8 saker jag tänker på varje dag:
min kaaarl!
mat
framtiden
studenten:P
vilken låt jag skulle sjunga på idol-audition?
bulgarien
mitt skitiga run som behöver städas
varför jag är jag


7 saker som irriterar mig:
att tappa bort saker
att bli missförstådd
borat
onödiga bråk
att bo hemma
att det är så dåliga band till hultan
att inte veta om man får jobb till sommaren

6 saker jag har på mig dagligen:
underkläder
mitt hår
lypsyl
strumpor
täckstift
mobilen

5 filmer jag kan se om och om igen:
dirty dancing
moulin rouge
lilla sjöjungfrun
fantomen på operan
braveheart

4 personer jag vill spendera mer tid med:
kusin vitamin
viggo
birk
mormorochmorfar

3 låtar jag lyssnar på just nu:
samson - regina spector
landslide - isolation years
the worrying king - the ark

2 band/artister jag sett live:
kent
the strokes

1 person som jag kommer att spendera resten av mitt liv med:
Mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback