första april!

hahaha, drömde världens mest störda dörm inatt, som återigen hade med idol att göra! men den här gången trodde jag att jag  kommit för att bli intervjuad inför intagning till fotoskola, men oj så fel jag hade. Rummet där intervjun skulle hållas såg ut som idoljuryns rum, och vem satt där om inte Simon Cowell (en i den amerikanska idoljuryn för den som inte vet!). Han hade läst mitt personliga brev och tyckte att det var FÖRSKRÄCKLIGT, att det var jättetråkigt och att jag verkade intresserad av bara själva utbildningen och ingenting annat (trodde det var det man skull vara!?) och detta var inte bra! jag bönade och bad, såklart, att han skulle låta mig gå vidare i uttagningen, men han var stenhård! och han hade inte ens tittat på provbilderna som jag skickat med i sansökan...
betyder det här att jag inte kommer komma in på skolorna, eller betyder det att jag inte går vidare i Idol om jag söker? känner mig väldigt förvirrad... som tur var hade jag någon vid min sida, det var skönt att vakna i ett ljust och varmt rum bredvid en underbar  grabb och veta att det bara var en dröm:)

blev så glad när han kom förbi igår, trots att klockan var sentsentsent. de va myspys det ^^

och idag har jag ännu en gång gjort fel med bilderna som jag ska skicak till skolorna:S jag upptäckte att det till den ena skolan skulle skickas 11 bilder, och jag har bara 9... så nu fick jag beställa bilder IGEN, tredje gången nu! som tur är har mamsen och papsen erbjudit sig att betala, för jag är så fattig:P dom är bäst ibland:)

nu blir det snart årets första grillat, mums, och sen svettis med förhoppningsvis en hel del sköna människor!!

någon som gått på nått aprilskämt än föresten? inte jag!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback