let's pray for the weekend babe

mmm, skivan är toppen, tror att den kommer rädda mig fram till bulgarien, hoppas det iaf!

helgen har varit förträfflig hittills:) i fredags blev det en mamma-eftermiddag, vi åkte in till karlstad för att shoppa bikini (vilket är ett omöjligt projekt när det gäller mig!) som tur är ligger favoritaffären change där, så då gick det faktiskt att hitta en bra bikini som passade! gjorde tappra frösök med olika modeller på stadium innan för att hitta en lite billigare bikini, men vi insåg snabbt att det aldrig skulle gå, och vill man ha nått som sitter bra så får man ju betala lite mer... blev även brandlarm inne på mitticity, så vi fick utrymma och slå oss ned på wayne's coffee istället. där drack vi latte och delade på blåbärsmuffins/italiens chokladskorpa och satt å pratade en stund. sen gick vi in, köpte bikinin, åkte hem, och sen var det stora problemet ur världen:D på kvällen kom sandra på besök och vi kollade på peter pan, disney-fantaster som vi är!:D

igår var jag på stan med johanna å kollade på snyggingarna sandra, anna och josefine som dansade på stan. efter en grekisk sallad på stan åkte jag hem en stund, sen bar det iväg tillbaka till stan, eller till bregårn rättare sagt:P där var det dansföreställning som var jättebra:D önskar att jag också kunde dansa!!
ellinor var tvungen att vänts på skjuts så hon förljde med hem en stund. där fick jag visa upp alla mina nya inköp, plus skor till balen och studentmössa:) kul att ha dig här för mig själv en stund sötnos^^

på kvälen åkte vi till ann, där det var massor va roligt folk: ann (såklart), johan, anders, jocke, tommy, kejsen, benny, sandra, ellinor, susanna, jonatan, jossan och linnea...hoppas jag inte glömde nån nu:P
vi lekte lekar, åt popcorn och spelade TP. jag, benny och ann trodde ju att vi skulle ha en liten chans iaf, men det slutade med att vi kom helt sist:S inte bra alls! men vad gör man när man möter jonatan-vet allt som knappt går att veta-zethelius!
kvällen slutade med hot chick som vad sjuklt rolig, jag kissade nästan ner mig! halv 2 åkte vi från walåsen, det var en toppenkväll!

nu ska jag hälsa på dom små ungarna på blockstensvägen, och sen blire träning:) sen hoppas jag på att få prata lite med  den där robin om det nu är möjligt^^

let's hope the weekend doesn't kill us babe

Kommentarer
Postat av: elle

det va jättemys :)
har saknat det!

2007-04-22 @ 20:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback