nööörd

hahaha, måste nörda lite, precis som mina vänner, men jag har faktiskt inget att göra!!^^


Namn: Malin Maria Stensson
Piercingar: nepp, inte ens hål i öronen!
Tatueringar: nej, tyvärr...
Längd:
hmm, tror 163
Skostorlek: 38
Hårfärg: brunett
Fräknar: nej
Vikt: har inte vägt mig sen jag slutade spela fotboll, och jag vill inte veta!
Motto: a rolling stone gathers no moss

Kär? jaaa
Önskar du att du bodde någon annan stans? ja, i göteborg
Tänker du ta självmord? nej!
Tycker du att du är attraktiv? när jag är full, hahaha
Dricker du? absolut!
Använder du droger? nej, om inte astmamedicin räknas:P
Röker du? nej
Vilket shampo använder du? bain de terre heter det, var tvungen att gå ner å kolla
Vilken parfym använder du? puma flowing, D&G Light Blue och Jean Paul Gaultiere, fast inte samtidigt:)
Vad är du rädd för? ensamhet, SPINDLAR, att bli bitter, att dö ensam...
Gillar du att tvätta? vet inte, har aldrig provat
Gillar du berg och dalbana? ja, speciellt Balder
Senaste...
Filmen du hyrde? trust the man, om min kusin räknas som uthyrare
Filmen du köpte? Peter Pan ;)
Låten du hörde? Bad med U"
Låten du laddade ner? Jet - Are you gonna be my girl
Personen du ringde? mamma
Personen som ringde dig? robin
TV-program du såg? That 70's show
Person du tänkte på? Robin

För eller emot...

Långdistansförhållanden? För
Utnyttja någon? Emot
Självmord? Emot
Ungdomar som röker? Emot
Använda droger? Emot
Sex före äktenskapet? För
Köra onyktert? Emot
Förhållanden? För
kan man svara på något annat sätt på alla dom frågorna?

Favorit...
Mat: kyckling
Låt: Utan dina andetag med Kent
Sak att göra: kramas
Sport: fotoboll!
Dryck: det mesta utan light, förutom cola
Kläder: mina äldsta lee-jeans
Film: dirty dancing:D och den lilla sjöjungfrun!
Bil: Vår gamla Volvo PV44 som står i garaget
Serie: that 70' show

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja
Ljugit för någon? ja
Varit i slagsmål? Nej
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Nej

Antal...
Gånger du varit kär? en gång
Gånger ditt hjärta brustit? ska man hålla koll på sånt? vill bara glömma
Hjärtan brustet på grund av dig? ett tror jag iaf
Tjejer du kysst? hoho, ett par:P
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? johanna, petra, maria
ärr du har på kroppen? 3 eller 4, ett rejält på lillfingern och ett rejält på tummen (jag och knivar är ingen bra kombination)


Pålägg som gäller: kaviar och marmelad (inte ihop!)
Dagens dryck: latte

Senaste...
Boken du läste? Berättelsen om ett barn som dog (har inte läst klart än)
Personen du fick e-mail av? CSN
Personen du fick brev av? extrafilm och fritidsresor
Personen du fick sms av? ulla-lena, min sånglärare...
Gången hela din familj åt middag tillsammans? kommer inte ihåg...
Saken du köpte? godis och tuggummi! något mer rejält är väl studentkläder...

Vad har du gjort idag? fixat med ansökningar till skolor, väntat på tv-nissen, läst på glosor, fikat, handlat mat...
Var det kul? det var kul att fika
Brukar du svära mycket? Ja.
När stiger du upp på morgonen? när jag inte sover med robin går jag upp runt 10, annars 12
Gillar du att slåss? nej
Vad har du på dig? underkläder, jeans, hemmålad tröja och svart kofta
Vad ska du göra ikväll? sova
Vad är du allergisk mot? Opälsdjur, damm, gräs, pollen, en del äpplen
Var har du ont? ingenstans
Använder du hårspray? nej, har nog inte gjort det på år
Kan du stå på händer? mot en vägg
Håkan Hellström eller The Ark? the ark, fast håkan går bra också
Salt eller socker? både och
Gillar du ketchup? Ja!
Är du glad nu? nja, känner mig lite rastlös
Var du glad igår? ja, jag blev det tillslut iaf
Vad dansar du till? rytmer
Stockholm är...? en stad att shoppa i
Göteborg är...? en stad jag vill bo i!
Kan du sjunga? ja, det sägs det
Spaghetti eller makaroner? makaroner, snabbmakaroner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback