valborg

dissar valborgsfirandet rätt rejält idag, ingen skönsång här inte! får se sen om det blir dejt med vkolaens.gänget eller med brudarna, märks väl... hoppades ju på lite annat sällskap idag iofs, men ska väl inte förvänta sig för mycket efter så lån tid. it sucks. men jag väntar väl på!:)

har köpt en underbar present till bror min idag, ett capo för hela 225 kr!! lagom lagom det:P känner mig nöjd med att jag inte är en snål jävel iaf, för 225 spänn för en present är väl rätt bra, från syster till bror på 17-årsdag liksom, eller??
snart ska vi iväg å kolla när han spelar fotboll, ska bli kul med lite avkoppling från pluggandet här hemma, och tänkandet och funderandet. har snart skrivit klart anförandet till NP iaf, har bara inte kollat hur lånmg tid det tar att läsa. hoppas det tar 6 min, så jag har lite extra, brukar ju aldrig bli så.

och shit, det är bara 3 veckor kvar imorn, kan ni fatta??!!! och jag har så mycket att göra, det är helt sjukt
konsert x 3, on stage, filosofiarbete, svenskauppsats, engelskaprov plus övriga aktiviteter..... AAAAA, hur ska det gå!

och föresten, heter bandet Oh Laura eller Laura Sweden?? dom säger olika överallt, blir förvirrad. väääldigt bra låt iaf, här kommer texten, och jag säger hej hej:

I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down
Please don't hold me down

I am a rolling wave without the motion
A glass of water longing for the ocean
I am an asphalt flower breaking free but you keep stopping me
Release me
Release me

I am the rain that's coming down on you
That you shielded yourself from with a roof
I have the fire burning desperately but you're controlling me
Release me
Release me

Kommentarer
Postat av: josefine

oh laura ^^

2007-04-30 @ 19:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback