vårdepression - existerar det?

vet inte vad det är med mig den här veckan, känner mig helt nere... oälskad, oönskad, helt enkelt överflödig! kan det vara på att jag åkt på en vårdepression? eller kanske någon annan depression, typ veckan-efter-lov depression... allt känns bara tungt. så typiskt att sitta å blogga om sitt jobbiga liv, när man vet hur jobbigt många andra har det. så försöker man intala sig att ens egna problem är en fjärt i rymden (vilket de är) men det hjälper ju ändå inte så mycket mot den där tyngden i bröstet som vi alla känner igen...

ibland känns ju allt bara så meningslöst! vad gör jag här egentligen, i den här fucking jävla kuk hålan!! just nu längtar jag bara bort, bort till en ny miljö med nytt folk som jag aldrig sett för (och ja, jag vill fortfarande ha kvar mina bästaste bästaste vänner för ingen kan ersätta er, så ta inte åt er!!). måste bara få ett miljöbyte snart, annars avlider jag.

bulgarien är mitt enda hopp, nästan tunnelseende nu! och fan ta den som förstör den semester!!!! då ska vi slappa och bara ha det bra och slippa tänka på alla problem och känslor som gnager i hjärnan och värker i magen idag...

kan man inte bara få sanbbspola tills dess, hoppas att allt går bra ändå och vakna upp på en sandstrand hundratals mil bort. det vore så skönt:)

dagens citat: "vi har iaf råd med en rolig resa, ni har inte ens råd med kläder..."

och vi kommer iaf ha råd med öööööl, bröl. :D

Kommentarer
Postat av: josefine

ja, vårdepressioner existerar!! men ja, bulgarien! öl&bröl&nemas problemas!

2007-04-12 @ 16:45:59
Postat av: emelie

vi har i alla fall råd med öl - BRÖL.
bulgarien kommer bli bäst. i promise darling!

Postat av: RC

ciderdrickare

2007-04-27 @ 00:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback