vårivår

idag var det vår:) och jag tog fram lite kortare byxor och bytte ut de vanliga skorna mot några tunnare. och sen njöt jag.

johanna väckte mig idag runt 12:P först ringde hon hem, men jag förväntade mig ju självklart att någon anna satt där nere å vaktade på telefonen. det var det ingen som gjorde, och jag orkade inte svara... sen ringde hon igen, på mobilen, och då var jag ju tvungen att svara:S men tur var väl det, för det blev en helt underbar eftermiddag nere på stranden i solskenet! vi fotograferade och fick till en del kort. sen var det ju själklart en hel del som inte fungerade också (typ långt/kort skärpedjup!!). men men, vi är ju inga proffs!
emellan trädden i den lilla dungen hittade vi vitsippot, wiiie, så vi var tvungna att plocka en bukett! vitsippor är verkligen våååår:)

åkte snabbt ivåg och städade, sen blev det grill med pappsen, brorsan och farbrodern! det var mums, kött ä gött!!^^

ikväll blire melkers med brudarna, och sen sängen, imorn bär det iväg till öret vid 8, då måste man vara på alerten:P

kom ge mej sommar, kom ge mej liv. Km ge mej kärlek och livs motiv. Kom ge mej kroppen, kom ge mej allt som du har och jag ska stanna kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback