ännu en dag i näsduken

min förkylning vill inte släppa taget! och vi har slut på te, så jag får hålla till godo med varm choklad och inbilla mig att det kanske hjälper istället :P

fasar lite för festen på fredag faktiskt :S man vill ju känna sig någonslunda fräsch när man skakar rumpa, men inget smink i världen kommer kunna rädda mig! så känns det nu iaf, när jag sitter med min nivea-burk och smörjer in min flagnande näsa...

tur att det är lite annat folk hemma som man kan frödriva dagen med! t ex sandra, min barndomskopis som nu nor i k-stad och pluggar till idrottslärare. det kunde man aldrig tro när vi var små, att hon skulle börja plugga på universitet direkt efter gymnasiet! men det gör hon, och jag tycker det är starkt:P

och min kusin sitter hemma och syr på julklappar :) sitter och försöker snika mig på kläder inför nyår, orkar inte riktigt köpa nytt. skulle däremot behöva ett par nya shorts, men det kan man ju säkert hitta i thailand :P

igår ägnade jag kvällen åt sex & the city, och det var såå bra!! älskar dvd-boxar, dom tar aldrig slut! fast jag måste se klart på den så jag kan lämna tillbaka den till sandra innan vi båda åker härifrån...

shit, det är bara 3 arbetsdagar kvar! och bara 21 dagar kvar tills vi åker! herre, kan inte fatta det. jag kommer inte ens ha fattat det när jag sitter på planet :)

ne, nu måste jag gå och smörja på min näsa, haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback