äntligen vinter!

sitter här och tittar ut genom fönstret på all rimfrost, och jag har aldrig varit gladare över att det faktiskt är vinter! äntligen kanske det kan bli en riktigt jul, med snö och knaster under skorna :)

jag är hemma och sjuk, vilket kanske också hör vintern till.. tog ett tag innan jag kom fram till rätt person, men jag kunde iaf sjukanmäla mig och nu sitter jag bara och vilar och har det gött, haha!!
måste bli frisk till helgen, man vill ju varken vara sjuk när vi ska fira sofie&jossa, eller på julafton!

nu är alla samtal gjorda, eller iaf dom jobbiga!!! har tackat nej til skolan, ska få en tid hos dykläkaren 2-3 januari, visa-kort och bath är beställda och nästan alla julklappar är köpta! ska ägna eftermiddagen åt att slå in fina paket tänkte jag, så att jag gör åtminstone något nyttigt idag :P

tjing tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback