dan efter doppare-dan

så vad julen över för i år då. jag sitter här med noblesseasken från farmor (som man får varje år) och kan inte riktigt fatta att det gick så fort!

var hemma hos viggen&birken i förmiddags och impades av alla leksaker!!! kollade lite på Cars som råkade gå på tv, spelade brandbils-spelet, körde med tågbanan och käkade godis. barn är jul, så är det bara;) kan inte fatta hur julen skulle vara utan dom små godingarna, hur var det innan dom fanns till?
igår satt vi i mormor och morfarns fåtölj, jag i mitten med birk och hans helikopter och carsbil på knät och viggo inklämd mellan mig och armstödet med psp-spelet i händerna. det är vad jag kallar en riktig jul!

idag beundrar jag alla mina presenter och inser att Thailand inte är så långt borta längre! med ryggsäck, försäkringar, intyg (nästan alla iaf) och biljett klart är det bara packningen som fattas. shit pommes, det är inte alls långt kvar alltså! och jag börja inse hur mycket jag kommer sakna den här hålan... vi får se till att sysselsätta oss ordentligt så vi inte har tid att tänka på er här hemma, så får det bli ;)

ikväll är  det juldagsstatt, och vi ska INTE vara här. får hoppas att det löser sig på annat sätt, för att klämma in 10 pers i mitt rum på typ 12 kvadrat känns väl inte riktigt som en höjdare...
det ska iaf bli toppen att träffa allt folk som man inte sett på ett bra tag! (får verkligen hoppas att de flesta har biljett!). fick lite nya kläder igår, så det problemet är ju iaf ur världen :)

nu ska jag poppa till min nya party-cd och ladda inför kvällen! kan ju behövas efter allt strul :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback