Det svider till i mina ögon när musiken tar slut igen

Hej bloggen!

idag var veckans sista arbetsdag, för imorgon drar jag och bror min till sydligare breddgrader, närmare bestämt Lund ^^ 06.35 går tåget vilket betyder att vi åker 05.20 hemifrån. jag borde egentligen inte alls sitta här och uggla utan lägga mig å sova på direkten, men man måste ju få skriva av sig lite!! har suttit och rippat och importerat och allt vad det heter, och tillslut fick jag in Tillbaka till samtiden i iTunes och i min iPod :) det ska diggas på tåget, tjohoo!!
tänk vad fort tiden går, det är nästan otäckt! det känns som det var alldelse nyss som vi beställde biljetterna i ren hysteri, haha! känns bra att man även får en andra chans till våren då jocke och kompani besöker öret och vi precis har kommit hem bruna och fina :D

har även lyckats med den smått otroliga bedriften att bara packa en ryggsäck och en handväska inför imorgon! när jag skulle till västerås slutade det med en stor träningsväska, men den här gången har jag skurit ner på volymen... det känns lovande inför thailand, då får man ju verkligen inte ta med för mycket!

känns som att thailand är det enda man pratar om just nu, eller lucia/jul. men mest thailand :)
madde och jag satt och skrev lite sköna listor på jobbet idag, typ att vi måste ta båtutflykt till korallrev, dricka drinkar ur kokosnötter och lära oss lite thailändska. vill haaaa, nuuu! :P

så skönt att veta att man ska iväg, det går nästan inte att beskriva! är så glad att jag har råd också. satt och kollade på lyxfällan, två 20-åringar som hade skulder på 625 tusen (!). herregud liksom!!! tänk att ha skulder få flera årtionden framåt innan man ens har börjat sitt självständiga liv knappt, då blir det inga thailandsresor på ett bra tag kan man säga...
de fick en amorteringsplan på 7 år där de skulle betala av 8.000, varje månad. jeeeesus...

nej, nu blir det sängen, ska ju upp om 6 timmar igen :)

I'm the one that sucks you dry
Drowning in you
I am every tear you cry
I am someone else tonight
And this is what it feels like...
this is what it feels like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback