här är stillhet och tystnad, nu när marken färgats vit

mjau på er all därute i vintermörkret!
 
igår hade jag och maria avslutningskonsert i missionskyrkan, och vi sjöng brallan av åskdarna! eller, nästan iaf:) men det var helt klart en lyckad kväll och ett minne för livet. allt är dokumenterat och välbevarat både på band och på film nu, så det kommer nästan vara omöjligt och glömma :P kvällen var fulländad, en mix av lite teater, lite sjönsång, lite fult pianospel, lite svordomar men en hel del glädje och en massa avskedspresenter! :D
TACK alla som kom och kollade, ni är guld värda ^^

det var verkligen en glädjens dag igår, för då kom även jossan hem från england, yipppiiie!! jag vet, jag är en dålig vän som inte har ringt och hälsat dig välkommen hem än, men imorgon blir det andra bullar för då ses vi ju på riktigt! längtar <3

idag gick vi vårt sista luciatåg för året, kanske mitt sista någonsin :S odd felow var lika odd som vanligt, men vi gjorde ganska bra ifrån oss tycker jag. fick kasta mig iväg direkt från jobbet och lyckades köra vilse på vägen dit, ännu en gång, men tillslut kom jag fram :)
nu sitter jag här och stirrar ut genom fönstret på alla vita, gnistrande träd och adventljusstakar, och känner faktiskt ganska mycket julstämning. det är helt sjukt, om bara 1 vecka är det julafton, gosh! och om 2 veckor tar jag ledigt inför Thailand :P fick reda på idag att jag inte behöver jobba efter nyår, som det var tänkt, och det känns ju inte helt fel måste jag säga :) ska använda tiden till att träffa jossan det sista innan hon drar igen, packapackapacka och kanske fixa till det där jäkla intget för dykcertet nån gång!!!

nu ska jag gå ner ock käka lie skorpor och té, för jag börjar faktiskt bli lite hungrig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback