kööööö

så kul att man börjar jobba om nästan en halvtimme när det beräknas ta mer än 15 min att komma in på ticnets hemsida, kuuuul! tänkte försöka vara med lite mer den här gången, var ju inte direkt på hugget vid första biljettsläppet nu inför höstturnén. men det verkar inte som om jag ens kommer få en chans att boka nån biljett den här gången....


ringde til manpower nyss också, trodde inte att det skulle vara så läskigt att göra det här samtalet, men när det väl kommer till kritan så är det ju inte så gött att säga upp sig. men jag måste ju, och det är faktiskt min rättighet att kunna säga upp mig! får ringa på rasten sen och se om hon svara då, vill ju bara ha det gjort!!!

neee, nu är det dags att dra snart. ingen kentbiljett där här gången inte.... :S

kisses

Kommentarer
Postat av: sofie

Är biljetten fixad?;) Lämnar pengar här hemma imorgon. PUSS!

2007-12-04 @ 00:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback