Kun sabai dii ruu?

jo tack, jag mår bra! :)

sitter här och försöker lära mig lite thai, kan ju alltid vara bra att kunna när man ska till ett land där de inte alltid förstår engelskan. ska snart iväg till sussie där vi ska snacka thailand och (antar jag) diskutera lite mer vad vi egentligen vill göra när vi är där... bäst att skriva ut ordlistan så kan vi ju ha lite konversationsövningar, haha ^^

idag har jag inte gjort mkt, gått en promenad med mamsen i aggerudsspåret. det var en ovanligt fin dag idag, perfekt för ute-aktivitet! sen har jag kollat på Ringaren i Notre Dame, ätit mat/godis, duschat och kopierat lite reportage om Thailand :P måste ju ha all information som man kan få!

vet inte hur jag ska lösa handbagage-frågan än... måste ha en stor väska som går att stänga ordentligt där jag får plats med kameran, bok/tidning, tandborste, medeciner, Ipod, pengar/pass/biljett och annat som man måst ha under ditresan. man måste ju få plats med en del grejer, tar ju ändå 26 timmar innan vi är i Bangkok. men den får ju inte vara för stor heller.

imorn är det nyår, och ingenting är bestämt... men bara man är med sina vänner så kvittar det ju egentligen, och bara man har en flaska skumpa :)

cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback