laddar!!!

herre, fattar inte hur jag ska hinna med nu dom sista veckorna!! ursäkta att jag tjatar om mitt späckade program, men det är faktiskt det enda jag kan tänka på nu!

jobba jobba jooobba, sjung sjunga sjuunga! det är grejen... och festa :P
och jag måste verkligen köpa nått nytt till personalfesten/19 års-fest/" 40-årsfest "/juldagen/nyår. eller en massa nytt? :S
ujujuj, det kommer gå åt vin den här vintern, det är en sak som är säkert ^^

repade inför lucia idag, två småttingar ska sjunga solo på första versen i "Nu tändas", och äntligen fick jag lite julstämning när jag hörde dom sjunga!! kanske kan fylla på med stämning om det blir julbak sen :P om jag kan vara med det vill säga...

idag köpte jag juldagsstatt-biljetter till mig och jossan :) så nu är det upp till er andra om ni ska med eller inte! hoppas ni ska ><

och jag har kommit på bästa julklappen till mormor&morfar/farmor = Förstoring på balkort!
så där har ni en idé ifall ni inte ännu hunni klura ut ngt bra till era gammelsläktingar ;)

nee, nu ska jag ta ett långt, varmt bad och plugga lucia/kattmjau-texter.
det du!:P

It's raining outside today, it's getting dark by the noon
Ice cold winter dancing outside my window
I light up a candle, I poor my self some tea.
Inside I'm laughing at how easy it can be

I guess I have no worries,
Altoghter feels easier, right now then ever
I have no worries, no, altogether, feels easier

Kommentarer
Postat av: emelie

jag har köpt! så tre stycken blir vi i alla fall ;) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback