maybe this christmas?

idag har jag gjort precis ingeting, precis som igår! vi var hos mormor och morfar och lämnade hela högen med paket inför imorgon. fattar inte hur det kan bli så mkt paket när dom vuxna inte ens ska köpa tillvarandra?? det måste betyda massor av paket till mig! yessss :P

har kollat klart på sex&the city boxen, och det är bara att konstatera att det är det bästa som gjorts i nöjesvärlden på vääääldigt länge!! kan inte längta nog efter filmen som förhoppningsvis kommer till våren? hoppas hoppas >.<

snart kommer vi sitta där som gamla 35-åringar och undra vart livet tog vägen... fattar inte att ett år har kunnat gå så fort! och att så mycket har hunnit förändras...
jossan bor i london, ann i ransäter, sandra ska till USA och jag till thailand.
...I can't help but wonder, will we ever be together all of us again?

ne, nu har jag fått för mycket att sex&the city...:P

snart kommer ellanbellan hit, vi ska göra klart riddarkostymerna till dom små gossarna och slå in söta paket :) vi är så duktiga!

herre, nedräkningen har börjat på allvar nu! bara 17 dagar kvar.....

heeeelt sjuuuuukt!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

God Jul! (Mina pengar på telefonen tog slut, så jag får skriva det här istället) Och jag kan anna än hålla med om att Satc är det bästa som gjorts!! Och det ska bli som i filmen, att det slutar lyckligt, trots att vi flyttar till olika länder ett tag;D

2007-12-24 @ 12:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback