sjuk igen??

hostar snart ihjäl mig, börjar fasen låta som krupp (lite sådär ihåligt, om nån nu vet hur det låter??). kan man ha krupp som vuxen??

dagen har ägnats åt att skriva ner alla adresser jag behöver ha med mig till thailand för att kunna skriva drömmande vykort från andra sidan jordklotet. nu är det bara sannas, johannas och sandras adress som återstår att ta reda på:P
måste äver skriva ner alla telenr till försäkringsbolag, bank, ambassaden mm... sånt där dom är nödvändigt och tråkigt. och snälla madde, kan inte du ladda upp packningslistan vi skrev när vi satt på paris? känns som att jag kommer glömma nått annars :)

igår jobbade jag min sista dag innan resan, förhoppningsvis den sista i mitt liv på Transcom! gick runt och berättade för alla som inte redan visste att jag ska åka bort, alltid lika kul att göra folk smått avundsjuka. måste skriva ner adressen så jag kan skicka ett vykort och berätta hur jäkla mkt bättre jag har det i praradiset än i ett headset :D

på eftermiddagen var det gänghäng x2 på Paris, först med johanna, petra och kompani, och sen med josssan, sandra, ann sofie och ellinor. jag hade mitt berömda magont, vet inte om det beror på all stress och magkatarr eller nått... mamma tror på gallan, men det känns väl lite väl allvarligt??

snart är det nyår, vad det nu blir av det... karlstad kanske, eller gamla gooa KGA??:P har iaf kläderna och skumpan klart, det är väl det viktigaste ^^

hahahaha, det är liar, liar på tvn nu:P har nog aldrig sett hela tror jag, kanske är dags för det nu :D

och det är bara 12,5 dag kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback