walking down memory lane :P

ja, det kanske är så att statt aldrig kommer förändras. däremot så föränadras vi, våra liv blir annorlunda och innehållet är annorlunda än vad det varit. kanske var det därför gårdagen var så otroligt kul :D

allt verkade stämma igår, vi var på topp, jossan var hemma, jag hade nya kläder och en bra hår-dag :P statts dj var helt okej, det var mycket folk där men man kunde ändå röra sig lite på dansgolvet, och det var egentligen första stattkvällen som jag tackat nej till att gå hem i förtid, haha! det enda som sänkte betyget var ju att alla våra godingar inte hade biljett och att en del går på pencellin!! men men, vi får ta igen det senare ;)

när tryckarna drog igån drog sig jossan och jag sakta mot utgången. vrålhungriga som vi var tog vi sikte mot viking, det givna haket:P på vägen stötte vi på emelie och hennes karl, som vi hade letat efter henne. de skulle vidare på efterfest till nån kb-spelare, och visst hade jag velat följa med... men seriöst, när jossan är hemma, då slår hon alla efterfester i världen, så är det bara;) och du och jag emelie, vi kommer ju få vår tid tillsammans ändå ;) så snart, så snart....


sååå, jossan och jag stod i kön på viking i en halvtimme typ, flirtade med bagaren och bråkade med en gubbe. sen fick vi ÄNTLIGEN vår bofors special (utan kebab). vi satte oss vid bussstationen och lyckades hamna precis bredvid ett väääldigt arg par (om dom nu forftfarande är ett par). där ältades det, och ältades och ÄLTADES! jag höll fan på att bryta ihop!! det var där och då jag insåg hur oerhört skönt det kan vara att va singel och slippa få sin kväll förstörd av en karl...

nu sitter jag här, fortfarande i morgonrock, och tittar på Vh1 shocking hair moments, väldigt bra underhållning :P och jag är kär i johnny depp, nu igen :)
han är för snygg!

ikväll blir det Arn med morfar&peter, och en ganska snygg huvudrollsinnehavare :P

hahaha, nu är det om hasselhoff på tv:n, jag måste kolla!

kisses <3

Kommentarer
Postat av: emelie

aw, bubbisar, jag letade ju efter er också! haha, du har så rätt, vi har många efterfester framför oss ;) IH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback