trååkig dag!

idag har jag bara suttit och ätati överblivna nötter som sandrus bananus och jossan lämnade här igår... och jag har iofs städat, men det räknas inte som något betydelsefullt och intressant.
   ska träna sen som tur är, så jag får aktivera mig lite. robin lanar, så honom får man ju ingen kontakt med. sen har mitt msn harvat som fan idag, det går liksom inte att öppna upp det. jag trycker och trycker på ikonen men inte händer de nått! så förlåt alla ni som kanske skrivit nått till min under dagen, jag kan ju inte svara!
  Igår var det bakning av scones som gällde! jag fick plocka fram min finfina loppis.tekanna när jag insåg att vi inte hade någont annan. värsta klippet, 10 spänn på loppis för en superfin aladin-liknande tekanna;) loppis is the shit! kommer vara stammis på myrorna när jag flyttat hemifrån:D
och de blev melodifestivalen, än en gång, där måns och idol-sebastian gick vidare. hahaha, kortaste luggen jag sett! han var snyggare innan... måns var lika slisk som vanligt och av nån konstig anledning så liknade alla deltagare Darin^^ darin själv såg mest gay och vinögd ut, haha:D nanne sjäng om kyssar i en låt som var skrämmande lik george michaels "I got to have faith", Shirley Clamps låtskriverska som nu står på egna ben lär som Shirley, och Magnus Carlsson borde klippa av nakenhund-luggen. Ja, det var en liten summering av den deltävlingen det! När alla vännerna gått hem (fint citat ut gyllenetiderlåten) så kunde jag inte sova. datorn var upptagen så de fick bli lite inspelad musikal som sövningsmedel. hämtade mamsen och pappsen vid 1, kollade klart på musikalen och somnade. 
 
lov nu, men jag kan nästan inte njuta. jag känner att jag drunknar i alla måsten... varför ger alltid lärarna ut massor av läxor precis innan lovet? borde vara straff på sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback