en riktigt ledare

ledde en idrottslektion med min underbara klass idag. basketbollar studsade och flög i hela salen och jag är glad om hälften av de som var där hörde vad jag sa när jag förklarade övningarna. fi med knuff-basket blev det, den här gången också! tror typ att 5 pers har haft det på sina lektioner (jag blev väl den &.e då antar jag...) skönt att veta att man bidragit till att tjata ut en av de övningar som faktiskt varit roliga på idrotten!

den här veckan har inte varit helt hundra måste jag säga. vet inte vad det beror på, om det är stress inför projektarbete eller att jag bara haft dåliga dagar. igår skulle vi börja redigera filmen vi gör till CTV. men självklart hänger sig datorn när precis lagt in allt i datorn och börjat redigera lite msått. inget var sparat av det vi hade gjort den senaste timmen. fan vad meningslöst det man gör är ibland.crap.

och alla jossans PA-bilder har förstörts, buuhuu. hoppas vi hinner ändå till det datumet vi bestämt. skulle vara rätt bra. är ju ganska viktigt att få allt klart kan man ju säga.

imorgon blir det barnkalajs hos viggen å birk:) massor av tårta och fina presenter såklart. gympabrallor och en t-shirt med matchande vettenflaska, allt i blått. skulle vilja se honom skutta runt på det där barnträningspasset, cutie:D mina ungar det där!
sen blir det mys med älsklingen hoppas jag... <3

har fastnat på america med razorlight btw:) världens finaste

Yesterday was easy
Yes I got the news
When you get it straight, but stand up you just can't lose
Give you my confidence, all my faith in life

Dont stand me up
Don't let me down
I need you tonight
To hold me, say you'll be here
To hold me, say you'll be here
To hold me, say you'll be here
To hold..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback