måndagar är bara skit

vilken meningslös dag! här har man suttit i snart 2 timmar utan att egentligen göra nått vettigt, förut sov jag/kollade på tv och därimellan åt jag mat. annars har jag inte gjort NÅGONTING! blir fan deprimerad av att bara sitta....
tur att jag kommer att ha mer för mig sneare i veckan:P då börjar jag säkert klaga över det istället! imorn blire iaf sång och musik och sen träning. skööönt:) och förhoppningsvis date med karl'n min, om han orkar(?)

sitter här och tycker att in flames nya låt är bra för övrigt. skrämmande det här! dags å dra sig ner mot soffan snart innan jag börjar lyssna på ännu värre band än in flames. lite grey's anatomy imorn, me like^^ längtar som fasen, trodde tom att det var idag, tills jossan sa att det inte var så... och me liike McDreamy;) min McDreamy tränar just nu... så det blir kallt i sängen inatt också antar jag. öööööööhh, deprimerad!! och patetisk såklart för att jag känner mig deprimerad, hahaha! nee, nu måste jag ge mig med att sitta här. om jag ända ska skriva kan jag ju skriva om nått bra!
som att nytt datum till mando kommer snart, de e ju bra! och att jag ska till kusinvitamin elin på lördag:) man mår alltid bättre efter att ha träffat henne:) och annars har jag ett ganska perfekt liv faktiskt, man får ju tänkta så. finns ju dom som har det värr, det har jag fått veta ett antal gånger... nemen nu kommer det igen! att det ska vara så svårt att tänka positivt ibland, fattör inte!! aja, en sak som är riktigt bra iaf är ju att Roll On ska bli tv-program, och är tabitha med sååå vet jag ett program som jag ska följa iaf;)

!guacamålööö, än mosööör!" asg* ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback