absolutely no decorum

har suttit och kollat gamla ark-videos/livespelningar hela kvällen lång, och jag blir sååå pepp!!! måste ringa till campingen som ligger vid parken zoo och kolla om man måste boka en plats innan eller om man bara kan dyka upp. Priserna var ju inte speciellt höga iaf, typ 150 kr per dygn, måste bara bestämma hur vi ska ta oss dit å så... ola, jag älsköör däj, längtar så efter att få höra little dysfunk you live:)

imorn blir det mamma-dotter förmiddag  med tripp till IKEA. ska handla massor med ljus och nya blommor. mina har av någon konstig anledning vissnat i sommarvärmen, bara att kasta^^
ska skönt att få släppa loss å shoppa lite, på IKEA är det ju inte så dyrt men man får ända agera ut sin shoppinglust:D

och jag har fastnat på repeat på mannen med den vita hatten, den är ju så bra!! ska tydligen handla om när jocke berg tog studenten(?), få mig att bli lite nostalgisk...

kysss

Kommentarer
Postat av: emelie

åååh, mannen med den vita hatten
åååh, jocke berg
ÅÅÅH, STUDENTEN
hänga snart? puss

Postat av: sofie

Fan, nu måste jag också lyssna på den låten! Det var längesen :)

2007-07-28 @ 11:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback