helgen är snart slut!

narje sändag får jag ångest, för då inser jag att det bara är några fjuttiga timmar mellan mig och HL. suck. blir så stressad över att jag inte hinner med något heller, fattar inte hur man ska överleva när man flyttar hemofrån, då ska man (förutom att jobba) även laga mat, städa, tvätta, stryka och diska. hur i hela helvetet ska man hinna med något annat då, typ träffa vänner, festa, shoppa??!! och så ska det vara resten av livet eller? nee, det passar inte mig det här riktigt...

var till öret igår och hälsade på världens bästa kusin:) vi shoppade loss som två ystra kalvar (eller, jag gjorde det iaf!). massor med kläder från lager 157 blev det, superbilligt och fina kläder, bättre än Vingåker tycker jag nog. sen drog vi in till stan där vi skulle köpa smyckespyssel på Panduro. själklart hade vi missat att det var sommartidder som gällde, hade visst stängt för 1 timme sen. sura och bittra gick vi å kollade skor istället, och jag köpte ett par snygga partyskor med hög klack och snörning, och sen var allt bra igen. snacka om att shopping kan läka ens sår!
sen drog vi hem till bellans classy lägenhet för att pyssla lite/leka med doris/äta spaghetti med köttfärssås. det var mys! sen drog jag hem i min räääääserSAAB för att kolla på de skrikande citronerna som numera kallar sig Explosive Explosives (?). oerhört fascinerande ^_^

idag sitter jag i pyjamas, fastnade visst lite för länge vid datorn... jossan och jag har pratat om hur det skulle vara att hyra rum i GBG och dra dit för att jobba/plugga lite:P önsketänkande, men det kan man väl får ägna sig lite åt ibland?
brudarna kommer snart hit, vi ska keka kladdkaka och prata, prata, praaaata:P måste nog ta mig upp ut vår nya supersköna datastol för att koall om alla ingredienser finns, jesus what a mission! efter det bär det iväg till carlson för lite romantik hoppas jag:D

och sen var visst helgen slut, vilket innebär en frenetiskt ringande väckarklocka ca 05.20, en snabb frukost, bilfärd till HL, 8 timmars jobb och sen ätervända hem, trött och nerslagen.

och sen var veckan igång igen.
gud vad jag ser fram emot att jobba, det är sååååå kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback