we don't celebrate mondays anymore

inte sedan det var dags att jobba förmiddag igen iaf:S pust och stön, det var inte kul att gå upp i morse! trodde att robin lurades när han sa att klockan ringt, men icke sa nicke, han var helt ärlig och sanningsenlig, till min stora besvikelse. hade iaf förberett mig bra för dagen med smoothie (förstklassig frulle!), melon och pannbiff med potatis och stuvad (?) vitkål. Som lars säger, om den största huvudpunkten på dagen är när man får äta lunch, då måste det vara något fel på ens liv...
snart bär det iaf iväg till david där jag hoppas på att bränna några kalorier och bygga lite muskler, I desperately need it!!!!!

blir annars ganska så jävla deprimerad av det där skvalandet utanför fönstret! varför kan det inte bara bli lite sol nån gång då??? har knappt kunnat testa min superduperkamera för att det är så fuktigt ute, så nu har jag nästan tappat sugen för allt vad fotograferande heter... känns ju inte så lockande att ta bästa sommarbilden när det inte finns någon sommar kvar!!! AAAAAH, blir toooookig

imorgon skaj ga iaf träffa världens bästa johanna, får se vad vi hittar på:P är ganska så sugen på en runda på stan och sen paris, var ett tag sen jag besökte det gamla hänget, höhö^^ får se vad bruden har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback