bakfyllelördag

nedå, inte allför mkt, men lite kanske... känner mig ite seg sådär, vinaren och ölen tog rätt bra ändå.
mmm, rolig kväll igår:) madde och emelie och jag var i vårt esse, sjöng lite singstar (som jag förlorade:S) , pratade med göteborgaren marielle alias marre. pratade med massor med anna tfolk, gick på toa, drack lite mer vin, rotade lite i kylskåp:P sandrus bananus,  josefajn och ann kom  också, de var kul! hade väntat på dom ett tag där, dragit med mobilen upp och ned och så vidare... sen dansade vi till låtar jag inte kunde men fick hjälp med texten på, och vi besegrade gbg:arna på singstar hö hö hö:D
sen började helt plötsligt festen ta slut, alla drog och kvar blev vi. och sen som vanligt så får ju aldrig en hel kväll vbara sådär perfekt och rolig, utan något måste alltid förstöra. men men.

nu väntar jag på samtal från mostern så jag kan åka och städa. skööönt att vi inte skulle börja så tidigt, fick sova ganska länge, men nu börjar jag undra hur vu egenligen ska hinna med allt! skönt att kusinen är här också, ystra systra. hon kan får mig att må bra:)

Kommentarer
Postat av: madde

malin - "asså, en gång hade jag en köttbullebit på halsmandeln som jag fick ta bort med pincett!"
madde - "jag har inga halsmandlar..."
malin - "VA? har du typ ingenting i munnen!??!"

^__^ haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback