snart april!

sista mars idag, tack gode gu för det!
Har varit på stan och uträttat en del ärenden, bland annat köpt tre vadderade kuvert i medium strolek för hutlösa 120 kr!! kommer vara uppe i ungefär 340 kr när allt till ansökningarn är betalt (foton, kuvert, frimärken), usch usch. plus detta köpte jag även en sjal som jag inte vet vad jag ska ha till och en body lotion summerglow som faktiskt var till extrapris, så de så;)

sandra, ann och jossan svängde sina lurviga vilket var otroligt underhållande:) ni äger ladies!^^ mötte madde också, skönt, då behövde jag inte känna mig så ensam. hatar att gå på stan själv, känns som om alla stirrar och undrar varför jag inte har en enda vän att gå på stan med...

hemma blev det solande med mamma o brassestolar och sen kör med 4 sångare och 2 lärare... dåligt dåligt.
snart ska det lagas pizza med boro min, som förövrigt var med i min skumma dröm och idol-finalen tillsammans med mig och alexander andersson.. weird. tyvärr så slutade drömmen innan jag fick veta vem som vunnit, hahaha! jag försökte tillochmed somna om för att få veta, det var ju så spännande:P

ikväll ska vi till lugna (?) vägen och mysa med iflm och morotskaka som sandra lovat! ska bli kul att ses hela gänget igen, det var ett tag sen:)

peace out bloggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback