1a maj!

fick en underbar låt inlagd på delade mappen idag, precis så som jag känner, läser du min tankar babe?:)
här kommer lite text innan jag fortsätter berätta min dag:

I wanna hear what you have to say about me
Hear if you're gonna live without me
I wanna hear what you want
I remember december
And I wanna hear what you have to say about me
Hear if you're gonna live without me
I wanna hear what you want
What the hell do you want?

förutom de vanliga grubblerierna har dagen mest bestått i plugg och solsken (innan molnen kom till stan:S) imorgon är det dags för NP och jag känner mig inte alls klar, no way!! fattar inte att jag ska stå och prata i fem minuter typ utantill, det kommer in gå... försöker plugga glosor och PA för att slippa träna på talet, men nån gång måste jag ju:S

aaa, 3 veckor kvar nu också, på riktigt, ujujuj! vääry scary men roligt också:) måste gå till banken å fråga om växling å så, sen blir det även vaccinering imorn:) lucinda kommer bli oxtokig, hehe, men de skiter jag i!!! hon får väl gå till rektorn^^

helgen blir även ull av mystiska aktiviteter som marimba-spel fre-lör, dubbelkalas och kusintajm på söndagen mm. blir kalajs det!!

nu blire mat, sen pluggapluggahuggahugga, in i kaklet nu sista 3 veckorna!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

älskar låten<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback