då tar vi helga!

herrre vad skönt att det är helg!! väntar bara på att helvete ska braka lös när vi går in i december, känns som att den här helgen är det sista lugnet före stormen :P

har jobbar hela veckan och det har varigt pissipissigt, redan nu börjar jag tröttna! men då kommer genast thailand upp i tankarna, och då överlever man dagen. God bless Thailand!
Och som tur är så var det fler än jag som ville festa den här helgen, många fler ^^
emelie och alex bjöd in till utflyttningsfest, vilket iofs är lite sorgligt, men varför inte avsluta med stil liksom :D massor med folk kom det, det var skitkul faktiskt! och det blev inget statt, vilket alltid gör saken 100 ggr bättre. det går inte att komma ifrån det, förfesten är alltid roligast!
vil spelade tv-spel, alex lärde mig hur man håller controlern hahaha! jag är ju sämst på sånt där, är ju praktiskt taget uppvuxen utan tv-spel :P men, iaf, det kom en massa grabbar från folkhägskolan som trodde alex och emelie var syskon ( bor man ihop och sover i samma säng som sin bror eller???), några riot kom med vänner.
vi snackade en MASSA thailand! fattar inte hur alla andra runtomkring oss orkar med, måste vara skittråkigt för dom och sitta och lyssna på vårt rese-snack. kankse var därför alla drog från köket tillsut, hahaha! men vi pratade på och planerade. och fyyyfan vad jag längtar!!! :D

sen drog kanske många helt plötsligt och vi blev lagom mycket folk kvar för att sitta vi matbordet. där satt vi och skämtade om allt möjligt skit som man pratar om när man är full, käkade mackor och lyssnade på kent. mmmm :)

idag har jag varit på stan och handlat lite igen... strå't har ju 70% på smink och väskor, så det blev en väska, 3 ögonskuggor och en läppenna, hehe
nu har vi gäster här, snart dags för mat, mums! senare blir det fika med johanna som är hemma över helgen. har suttit en del med arbetsproverna inför Västerås idag, så jag har typ nackspärr, men det är iaf snart klart! får publicera mina verk på bilddagboken sen, haha :P

fan, det bästa med att festa på fredagar är att det känns som om man får en extra helgdag! och det är ju aldrig fel ;)
nu är det mat, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback