dagendåalltskagöras = söndag

söndagar lyckas alltid bli en sån där slask-dag. det är dagen så man är bakis (i vissa fall). det är dagen då man tar sig i kragen och städar rummet. det är dagen då man helt enkelt försöker hinna göra allt som man inte hunnit med under veckan. och eftersom jag just nu slutar 17.45 varje dag så blir det ganska mycket som samlas på hög inför söndagen...

igår var jag hemma hos johanna och kollade på Saw 3. och den var ju precis som jag hade förväntat mig, lite blodigare, lite klurigare och äcklig som faaaan.
johanna, som varken sett 1:an eller 2:an, satt också och äcklades och undrade hur fasen någon kan hitta på allt det där. och det undrar jag med, snacka om att man måste vara lite sjuk i huvudet för att sitta och fantisera fram storyn.
wacko.

imorgon måste jag få tag på min gruppledare och se om jag kan byta pass med ngn/få ledigt de dagarna jag ska till västerås. hoppas jag kan byta pass, hoppas hoppas :)


nu måste jag gå och ringa och boka vandrarhem och ringa ann!

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback