du är värd att dö för

wiiie! har just lyssnat på två underbara samtal från emelie och kents konsert i stockholm!! jag längtar så sjukt mkt att det nästan gör ont, och jag inser mer och mer att jag kommer stortjuta när de tre pampiga sista-låtarna kommer.
med ensammast i sverige, 747 och mannen i den vita hatten på rad i slutet finns det inget annat att göra! och jocke berg, herregud, du är bäst! I lööv U, it's true :)

sjukt att musik kan göra en så glad, så glad att man springer runt i köket och sjunger med och jublar bara genom att höra jocke sjunga genom telefonen! och att emelie och alla som är där kom att tänka på mig och ringde upp. det är också kärlek <3

tystnad
en rökfri viskning
det är exakt vad vi vill ha
det luftkonditionerande ljudet av fart
du är värd att dö för
ni kan skratta om ni vill
håna oss, vi rör oss
ni står still

Kommentarer
Postat av: emelie

hihi, det är kärlek det, puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback