hall o ween

idag, på alla helgona, har jag inte besökt någon grav och det är jag glad för. jag känner mig rätt lyckligt lottad, jag har inte varit med om att någon nära gått bort och förhoppningsvis kommer det inte heller ske inom den närmsta framtiden!

istället har jag ägnat dagen åt att ta kort å min kusin elin och på viggo, dom fick posera på den bild som jag senare ska använda som arbetsprov till en ansökan jag ska skicka iväg till våren. jag känner mig väldigt duktigt som är ute i så god tid, men nu när thailand är planerat vet jag ju att det kommer bli lite tajt att hinna fixa med allt inför ansökningarna, så det är lika bra att börja nu ^^

ikväll ska bellan ha maskerad! hon ska vara tingeling (utmärkt idé!!) och hon hade verkligen förberett allt bra: köpt en grön klänning, sytt på "blad" av genomskinligt glansigt grönt tyg i nertill, sytt på bjällror så att det ska plingilinga när hon går omring:P hon hade även köpt guldkroppsfärg, och sen fick mamma sätta upp håret på henne precis som tingeling har! jag tror det kommer bli skitbra, hon lovade att skicka mms senare ikväll så vi får se hur helheten blev :)
så nu blev jag såklart supersugen på att gå på maskerad... ett mission inför nyår kanske?? har redan ett par idéer som kulle kunna bli bra!:D

sitter och planerar inför västerås-resan. måste se till att få ledigt eller att jag kanske kan få byta pass med ngn så jag är ledig dom där två dagarna. har iaf bokat swebuss nu så att jag tar mig dit, ska ringa imorn till ett vandrarhem och se om jag kan få boka. verkar värsta mysigt, det är som en liten stuga mitt i centrum, ligger precis vid hamnen och nära skolan! blir perfekt, hoppas att det finns plats för mig :)

ikväll blir det skräckis med johanna och fika på melkers kanske:P måste ju fira halloween på nått sätt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback