stardust

wiie, har precis kommit hem från karlskogas lilla bio och en väligt mysig film måste jag säga!
det värmer i hela kroppen, det var verkligen en riktig sagofilm från börja till slut, och jag fick drömma mig bort i nån timme innan det var dags att gå ut i kylan igen...
tänkt om allt kunde vara sådär magiskt, som när en stjärna kan vara mänsklig, när det finns häxor och magiker, flygande skepp och enhörningar... som när kärleken är ovillkorlig och övervinner allt.
tänk :)
jag önskar att allt kunde vara så. men det är det inte. kanske kan det bli så i thailand, vem vet, eller iaf någon form av paradis som inte liknar vrdagen här i kalla, gråa sverige.

jag längtar

"jag har ett foto någonstans
där vi är drottningar och kungar
nu ligger bilder överallt
där gamla ansikten är unga
och jag har letat som besatt
efter känslor som är försvunna
och det har varit en lång, lång natt
men jag är glad att mina tårar
är behärskade och lugna...
"

Kommentarer
Postat av: sofie

Idag har det ju varit finaste dagen på lääänge. Snösnösnö:) Hoppas det blir en fin svensk jävla vinter. Då kommer jag må bra.

2007-11-13 @ 23:52:41
Postat av: josefine

oohh ja vill ocksa se stardust :D
den har ja velat se flera manader nu!!

2007-11-20 @ 12:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback