bakisdag :)

helluuu

igår var det wickan som gällde, och för att ladda upp träffades alla hemma hos mli för tacomöjs och viiin! det var väldigt trevligt, så trevligt att man nästan inte ville gå därifrån. men vi tog oss iaf till wickan.
där väntade explosiv explosives, på oss verkade det som, för precis när vi kom dit drog dom igång. sen forstatte rockandet hela kvällen!
trots att vi inte hann dansa så mycket som vi hade velat så var det en lyckad kväll! fast ska jag vara ärlig så är inte fredaegn en bra dag för mig att festa på.. inte för madde heller tydligen, för vi två satt och sov lutade mot varandra i soffan när kvällen närmade sitt slut.
hahahaha, jag skulle velat sett mig själv, då hade jag nog fått mig ett riktigt garv! och alla ni som känner mig väl lär ju inte vara förvånade över att jag var trött, that's me:P

idag har vi besök här hemma, viggo da huligan är här. eller viggo den otålige snarare. upp med bilbanan, ner med den efter 5 min, spela kospelet, jenga, labyrinten och sen lite dator. bygga lego, ner i källaren och hämta leksaker, packa ner dom igen... puuuh, känner att jag inte riktigt är fit för det här idag... men han är en liten goding, värsta energin och värsta smart!! och han kanske ska sova hos mig inatt, myspys :)

nu har det äntligen köpts lite skivor också! det blev mandos nya och durango riot (och peter lemarc till pappa..) + en bok: Dumpa honom! så jävla rolig, är skriven av en av manusförfattarna till Sex and the City så ni kan ju tänka er själva ^^ ett bra boktips från petra!

imorgon är det lövkrattning på schemat, vi har köpt en egen liten kratta till viggeliviggen och jag hoppas på att få till några bra bilder. sen ska jag visualisera lite, om jag kan få lite kreativitet!! :S

nu åker peter, så nu får jag ta över barnpassningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback