BCA, ESC-B, follow-up, A1, S1 eller 1p????????

shit, jag blir helt knas av den här utbildningen. jag har så många förkortningar, kortkommandon, escapesidor mm i huvudet nu så jag är snurrig, och det har bara gått 3 (!) dagar...
fick iaf sitte på medlyssning en timme idag, skööönt! fick sitta bredvid en himla trevlig kille, per hette han, som visserligen inte hade hand om fakturafråga men vafan... han fick iaf en beställning på 8 mobila bredband när jag satt där, så hans provision var nog rätt okej när han gick hem för dagen:P
imorgon ska vi fprtsätta med olika fakturafrågor, och redan om en vecka ska vi ha prov på den mobila delen:S

idag va jag nere på stan och köpte fotopapper, måste skriva ut bilderna jag ska ha med på söndag då kursen avslutas! har tvingat brorsan att lova att han hänger med och fixa golf/ägg bilden på lördag också, måååste ha en äggbild til att välja mellan... skickade även iväg en skolansökan idag, till västerås och "Visuell kommunikation"-utbildningen. men vi får väl se, är mer sugen på tapetseri, haha:P

snart är det grey's, räddaren i veckan! så skönt att det är på onsdagar, just den dagen som veckan vänder på och man inser att det bara är 2 dagar kvar innan helg, tjoho!!:D
och imorgon är det fika med ett par sötnosar (och arbetspolare, hehe) det är ju alltid ngt att se fram emot ^^

usch, har världens blåsa i munnen från currykycklingen:S måste nog trösta mig med lite m&m's, hahaha:D

tjing

Kommentarer
Postat av: sofie

Yes. Vi ses klockan 5 imorgon sötnos! :)

2007-10-17 @ 21:53:53
Postat av: elle

tc for life shalallala

hoppas allt ar bra hemma i suecia!
ja mar bra och lever val
puss

2007-10-21 @ 00:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback