gött med helg;)

idag kom jag hem från johanna och skövde. petra och jag har varit där hel helgen och hälsat på, och det har varit hur kul som helst!
för det första imponerade johannas boende helt sjukt mycket! så som hon har det vill jag också b när jag ska plugga, i ett jättefint gammal hus medd mysig inedning och 4 andra tjejer som du kan äta frukost med:) dit åker jag gärna tillbaka ^^

just nu sitter jag och försöker tycka att mina krystade äggbilder är bra.


fan, jag borde inte vara så hård mot mig själv egentligen... men jag känner bara att bilden ser så jävla löjlig ut, helt tillgjord. fast samtidigt tycker jag att den är snygg, fina färger och fin kontrast med ägget. äsch, wtf, det är väl meningen att man ska lära av sina misstag? man kan ju få bra anv'ndbar kritik, hopas på det :)

och imorgon ska jag börja jobba :/
det känns inte så braaa....

Kommentarer
Postat av: Little darling

låter som en mysig helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback