har inte tid med all din skit

hej bloggen!

ikväll är jag en sleten tös. den här veckan har varit sjukt jobbig, fattar inte att jag orkat med riktigt. att jobba 8 - 16.45 tar på kroppen, speciellt när man ska direkt vidare till sång/piano/fika mm och dessutom ska träna vissa kvällear.

som idag, då åkte jag direkt från jobbet till emelie (eller ja, till sussie) där vi planerade lite inför thailand. sen åkte jag hem, åt på en kvart och åkte därefter och tränade. puuuuh. och imorgon vet jag att jag har ca 1 timme mellan jobbet och att möta brudrna vid kronhallen, därför har resten av kvällen ägnats åt att bada, plocka fram kläder jag ska ha imorgon, föra över pengar, ringa folk. och nu är jag otroligt trött.

men, för att skriva om ngt roligare, idag planrades ju thailand! och det verkar inte som att ngn bangat, inte ens madde, vilket är toppen :) vi kollade lite flypriser och insåg att det faktiskt är dags att boka snart! hittade enkelresa för runt 5000-lappen vilket är helt ok. sen pratade vi lite om länder förutom thailand som vi vill besöka, typ kambodja, vietnam, bali.
jag blir så pepp, tjoho!! men inget är ju säkert förän vi bokat biljett, så nu måste vi bara få till det, så det inte finns ngn återvändo :P
på avslappningen på träningen idag låg jag och drömde om thailands vita, lååånga stränder, om solnedgångar och om elefantridning :D snacka om att man längtar bort från höst och kyla, tänkt att kunna ligga och sola nu, käka lite solmogen frukt och bara leva livet.
snart är vi där!

imorn är det wickan, och jag är sugen på en utekväll! sen blir det soffan resten av helgen, men imorn är det röj som gäller! brudar, fine wine, rock och dans, kan väl aldrig bli fel? :P

nu mååste jag sova, annars orkar jag aldrig upp imorgon... då väntar lite mer fast telefoni, lite mer fakturafrågor och lite mer adsl-bredband. yey :/

' sömnen kommer som en vän
en mjuk varm hand i tystnaden
sömnen kommer som en vän
den dömmer ingen
glömmer ingen
öppnar bara famnen '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback