i väntans tider

så var det dags för en ny vecka igen... idag har vi haft samtalsutbildning, det sista som i stort sett görs innan slutprovet. och jag väntar (gud förbjude mig) verkligen efter att den här utbildningen ska vara över.
alla säger att utbildningen är supersoft och att det aldrig är så bra som under utbildningen, men jag kan inte låta bli att känna en längtan efter att det ska hända något nytt!
men snart behöver jag inte vänta längre, trainee börjar på onsdag ^^

igår beställde jag, som jag redan skrivit, lite nya skivor och en ny bok. och shit vad jag väntar på dom!
ska bli skönt med lite ny musik, framför allt mandos nya som inte kan vara annat än bra :P börjar bli lite töligt att köra 'tillbaka till samtiden' på repeat...

och vi måååste verkligen boka biljetter snart, jag drömmer ju mardrömmar om att det inte ska bli av!!! det vore ju otroligt att alla biljetter skulle ta slut lagom tills vi ska beställa, men det är inte helt omöjligt att de kommer vara svindyra och att vi kanske inte ens kommer komma med samma flyplan.
såå, nu är det dags att ta tag i det, och jag väntar otåligt på att ngn annan också ska inse det!

igen kulturskola den här veckan, det känns skönt :) då kanske man kan få tid att umgås med alla kompisar som är hemma från skolor (och alla andra också, såklart!) dessutom kommer min kusin hem till helgen, det kommer bli toppen. och jag har kommit på ganska bra idéer till visualiseringen!
jepp, den här veckan verkar allt gå min väg :D man kan ju inte  vara annat än nöjd med livet!
skönt, en höstdag som denna :)

'Alla kommer hem
Som spöken återvänder
Man lär sig leva med sig
Själv först
Inget annat
Det är det som gäller

Ingen på vägarna
Bara döda grävlingar I en sömnig liten stad
åh, ingen annanstans kan man vara ensam
som just här

En sista buss i regnet
Sen får man gå
Som pest bland ungdomsgängen slår acnen till
Folk börjar slåss i trängseln
Och helgen exploderar

Jag finns här för dig'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback