jag och min döda hjärna

sitter här och försöker visualisera, men det går verkligen inte!! och jag får så jävla prestationsångest när jag sitter här med pennan i handen... tänkt om alla har värsta proffsiga arbetsproverna med sig till västerås? då åker jag fan hem efter första dagen, det måste man väl få göra? för jag tänker inte sitta där som något jävla mongo  med mina dåliga arbetsprover!
fast hallååååå, jag blir så arg på mig själv, varför måste det vara så att mina arbetsprover är så dåliga? dom kanske kommer vara världens bästa, eller iaf lika bra som de andras!
ibland önskar jag bara att jag kunde vara riktigt nöjd med det jag gör, utan att oroa mig för att det räcker till. för det som jag gör, det är ju mitt bästa, och mer än så kan man ju inte åstadkomma.

neee, det får fan duga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback