london

det är helt sjukt, men jag tänker på London hela tiden! och tänker jag inte på just resan så tänker jag på saker som påverkas av att vi åker, typ att jag missar solosången, vad jag ska packa, att jag måste passa på att ta promenader dom sista dagarna innan jag åker osv...

jossan har fått vår planering, och den del passade medan annat inte passade:P men det löser sig säkert när vi väl kommer fram, vill ju träffa henne så mkt som möjligt så vi får stuva om lite i almanackan helt enkelt, haha!

var i örebro igår för min andra fotokurs. det var skitkul, vi pratade porträtt, uppbyggnad av bilder, former och riktningar, färger, känslor och en massa annat som får en bild att påverka åskådaren:) skönt att bli lite pepp nu innan resan, kommer ju bli en hel del fotografernade där:P
efter kursen stannade jag några timmar hemma hos elin:) vi rensade ut syrummet, ojade oss över gamla fula kläder som vi inte kunde fatta att man frivilligt köpt, jag snorade och nös av allt katthår. sen gick vi ut med Doris, köpte en JÄTTESTOR godispåse på pressbyrån och gick hem och tryckte i oss:P ååå, kom på att jag har lite kvar, mums!
sen tog jag min silvergrå fara hem till Kga igen, kollade lite på Sandras S&Tcity-box och somnade in med näsduken i handen...

idag har jag varit ute med kameran lite för att forografera flugsvampen vi har på går'n. dom kan faktiskt vara riktigt fina, knallröda med små vita prickar:P det blev en det fågelbilder också, hahahaha, vilken naturfotograf jag börjar bli!!! kanske dags att börja fundera över bildserien jag ska ta i London istället^^

nu kom mamma hem, dags för lunch!!

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback