lycka!!

nu är det klappat å klart, VI SKA TILL THAILAND!
medan jag jobbade arslet av mig så bokades det biljetter idag, tur&retur blev det, så nu är det alltså verkligt och på riktigt och bestämt. och det går inte att ångra sig :) får veta mer info imorn på jöbbet :P

på tal om jobbet. satt kvar typ 25 min med sista kunden idag som hade cirka gurka 2 inkassofakturor och en drös andra obetalada. och hon ville att vi skulle gå igenom varenda en tillsammans. och jag som inte ens vet var man hittar förfallodatumen på fakturorna, ynk ynk...  och sen när jag äääntligen skulle hem så regnade. ännu mera ynk :S
som tur var är mina mamma snäll, så hon tog vårt vrålåk och hämtade upp mig :)

sitter å lyssnar på mandos nya, jag tycker den är bra och jättemysig :) en väldigt glad skiva, man blir glad av att lyssna på den, och vem behöver inte bli glad en onsdag som den här?
snart är det grey's anatomy också, har längtat hela veckan precis som vanligt! känner mig som en liten nörd när det gäller det där tv-programmet, men det är så braaa ^^

nee, nu får det vara nog med datorer å teknik, får huvudvärk av dataskärmar och koder hit och dit! måste sätta mig och vara lite kreativ, och drömma mer om thailand :)

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback