McDreamy-day!

sitter här och väntar på grey's anatomy... självklart så var det ett superspännande program just när jag var borta, var nästan påväg att ladda ner programmet jag missat, men jag hoppas att man får se någon slags repris i dagens program:)

idag har jag jobbat stenhårt med min äggbild, som jag tyvärr måste ta... snacka om att man får spärrar i huvudet när man vet att uppgiften måste vara klar inom 2 veckor! men jag får väl försöka låta kreativiteten flöda:P har kommit en liten bit på vägen nu iaf...

var på stan med petra idag också och planerade inför helgens resa till skövde. vilken lite party-pingla, haha! det är så kul att prata med henne, kul att folk växer upp och att man inte växer ifrån varandra utan istället mot varandra!
jag gick hela tiden och tittade på barnsaker; söta nappflaskor, leksaker och kläder. vad kan det betyda?:S Petra sa att om man ofta drömmer om ormar så kan man vara med barn, tur att jag inte drömmer om ormar då ^^

imorn vankas det packning iaf, ska ta fram LILLA resväskan:P måste ju ha lite valmöjligheter när det är dags för utgång i skövdööö:D

nu måste jag kolla lite på Bonde söker fru, ena killen är ju skitsöt!!!

tjingeling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback