mobila avslutat!

tjoho, idag avslutade vi den mobila delen av utbildningen! skööönt, men imorgon tar vi itu med det fasta näet, och ett helt nytt datasystem:S och om cirka gurka en veckan ska jag sitta och ta emot samtal, aaaaaah, hur ska det gå!?

fick svar från västerås och grafisk formgivning/projektledning i Visuell kommunikation. ska dit på workshop 29-30 November med  arbetsprover: jag ska visualisera siffran 2 och bokstaven Q (?).
vaaarför ska allt vara så krångligt, varför kan inte jag vilja plugga nått sånt där som man bara behöver skicka in betygen för och sen är det klart! iställer väljer jag bara utildningar som är svåra att komma in på, som inte ger jobb i framtiden eller som inte blir godkända.
men varför ta den lätta vägen liksom... :)

idag hittade jag världens snyggaste mobiltelefon! jag vet inte vad det är, men nu när man jobbar för ett mobilföretag så blir man helt sugen på att skaffa nytt själv! man kanske borde slå till och ge sig själv en julklapp i förskott:P

image7
ge mig nu!! :P

usch, den här hösten känns precis lika stressande som hösten brukar vara :/ alla problem hopar sig och sakerna att hinna med läggs på hög. konserter, lucia, workshop, kalas, jobbet mm... varför lyckas jag aldrig ha tid för att bara slappna av? och har jag det, så blir jag rastlös. nej, man blir aldrig nöjd, det är bara att konstatera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback