You don't know what love is, you just do as you're told...

hej hallå bloggen!

skööönt att det äntligen är helg, en riktigt slapp-helg för min del:)
gick iofs upp 10.00 imorse för att åka till golfbanan och ta en ägg-bild, men från och med nu blir det soffliggande!:D

igår var jag hos johanna på förfest:P det var väldigt trevligt, lite tjejmys först innan killarna kom. det lockades hår, målades naglar och snackades om killar såklart ^^ sen kom niklas, blom, jonatan och tillslut henrik och då blev det lite mer liv i luckan, haha! johannas gamla dans-mix letades fram, vinet dracks upp och sedan skjutsade jag iväg folk till statt, precis som det ska vara!
när jag kom hem var jag så sugen på att se Moulain Rouge (den gick i tisdags, men jag somnade ifrån det sorgliga slutet).
och den var precis lika sorglig som jag minns den! och Ewan McGregor är så bra, jag blir lika kär varje gång, suck:)
sen kunde jag somna lugnt efter att fått ha bölat lite, hahaha!

trodde att jag skulle få håret färgat, men tydligen har inte min mor tid idag så det får bli imorn efter fotokursen. har tänkt mig slingor i olika chokladbruna toner, den mörkaste ska vara nästan svart. hoppas det blir bra:) och luggen får sig en liten toppningn också, såklart.
ska bli skönt när fotokursen är slut. alltså, det har ju varit roligt och så, och jätte lärorikt, men det är så jobbigt att behöva åka in till örebro för 3 timmars kurs på söndagseftermiddagen. söndagen är ju slappdag, och det är då man får tid att göra allt man inte hunnit med under veckan. nu har ju inte jag haft den tiden, med andra ord ser mitt rum ut som ett slagfält...

och jag tycker faktiskt att Columbus är bra, och Vy från ett luftslott OCH Våga vara rädd:) så hoppet kanske inte är ute för Sveriges största rockband, inte än!

En anna tid i samma land
samma gamla rädsla
samma namn
från kalla krig till varma vintrar
svarta hål
Du står i frontlinjen igen
allt allt allt kommer till den
som vågar vara rädd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback