av dagen blev det - ingenting!

hej bloggen

idag var ingen rolig dag. eller jo, lite, för min bästaste kusin var här och pratade med mig om det andra könet (som vi båda verkar ha stora problem att förstå oss på), snackade stövlar och hårfärg och planerade in nästa dejt^^

annars har det bara varit besvikelse hela dagen. det började med att jag sent igår insåg att jag faktist inte ville gå på den där utställningen som mormor och morfar planerat att gå på. ja menar, vem vill egentligen se döda djur uppträdda på fingrar och händer? kändes inte så fräscht faktiskt, och jag vill inte bidra med pengar ill nåon som håller på med sånt onödigt dödande!
sm tur var kom elin in, hon skulle vara färgmodell på strå't vassare. så mormor och morfar, caroline och barnen kom till osss och fikade. det var myspys:)
sen var det dags för vokalensemble, men peter tiggde skjuts till träningen och jag ville vara lite snäll så jag skjutade honom. tyvärr så körde jag fel (hur kan man köra fel till nobell hemmifrån mig, snacka om att vara disträ!) och blev ganska så sen till kulturskolan pga det. väl framme inser jag att jag är en timme fel, ullal-lena har skickat ett argt sms om att det bara var 2 närvarande och jag känner mig bara jävligt dum och åker hem igen. fan, fan, faaaan! bra att man inte kan hålla en enda tid trots att man inte jobbar, lyckat!
hemma satt jag och tjurade en stund, sen landade lin och jag i min säng en stund och hade girl-talk^^

som tur var skull jag träna på kvällen så då fick jag iaf göra något vettigt! där träffade jag sofie och kristin, trevligt, och jag fick ta över en del av kristins träningstider. känner mig riktigt hurtig, om allt går som planerat  så ska jg ha tränat hela 5 ggr när den här veckan är slut! man får väl passa på innan London antar jag. fast den helgen lär jdet ju bli lite promenader iaf, men även en del barrundor ;) kanske kan man träffa på några trevliga engelsmän, vem vet!

I helgen blir det statt, ska bli kul. får se om lasse lindh fylla mitt hjärta med lite sommarkänslor, hoppas det :)

sitter och lyssnar in mig på kents nya, och jag vet inte riktigt allså... jag är inte övertygad! ska dom bli nya klubb/synthmusiken eller vad är det frågan om? vad hände med den sköna känslan från mannen med den vita hatten? vi får se om jag försonas med det här nya kent-soundet, det får framtiden visa. just nu är jag bara lite besviken...

tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback