bumblebees and motorcars go by

hej å hå bloggen!

fick svar från McDonald's.. inget jobb där inte, men jag är inte speciellt ledsen faktiskt:) d'remot blir det förmodligen transcom! ska dit på torsdag på kandidatdag för tele2:D har ju alltid längtat efter att få vara som alla andra, jobba på transcom, hahaha!

helgen var den mest händelserika på länge!

Fredag: Jag och sofie körde boxning och det var så jävla jobbigt! Jag har fortfarande träningsvärk i axlar och armar, det var ett riktigt svettigt pass kan jag lova:P men det är ju inte så svårt att ta i när man har agretioner att få ur sig, hahaha! På kvällen kom Ann och Sandra hem till mig för lite fredagsmys:) vi var all ganska trötta och sletna, så det blev mest prat och lite idoltittande, väldigt trevligt!

Lördag: Jag gick upp tidigt tidigt för at hinna städa salongen, sen var det dags för klippning. håret blev kortare, ungefär 3-4 cm, och jag klippte lugg! fattar inte vad det är med hösten, för varje höst vill jag ha lugg. det blev helt okej tycker jag iaf:)
På kvälle var det dags för lasse lindh! Sofia, Sandra, jag och Linnea laddade upp hemma hos mig, sen drog vi ivdare till Emelie och Alex. Där var det hålligång,hahaha! jag imponerades av den snygga soffdan dom köpt på loppis för 300 kr, det spelades mariokart och dracks vin med smultroncider (det går inte utan, vinet är så satans surt!!) Sen tog linnea och jag cykeln till henne och parkerade och traskade vidare ner mot statt. och statt var hel okej, kul tyckte jag! men det kanske var för att jag var så laddad, en del tyckte tydligen att det var skittråkigt:P lasse var väl sådär, lite småtråkig... det blev en del turer ut till borggården under spelningen, haha! där träffade ma skitmycxket kul folk, gamla godingar och nya godingar^^ när kl var 2 var det bara ellinor, jag, linn, petra och erik kvar, så vi tog en pizza på viking och sen drog vi hem:) en lyckad kväll!

Söndag: Klockan var ställd på halv 10, och trotts en sandtorr mun och lite lätt snurr i huvudet tog jag mig upp. sen bar det iväg till örebro och till min första lektion på fotokursen! läraren var väldigt bra, toppen, och dom andra deltagarna var runt 30 och trevliga dom med:) men vi är bara 3 (!) så vi ska slås ihop med en annan grupp som är på söndagseftermiddagarna. hoppas att det är lite mer folk i min ålder där:P
vi lärde oss en hel del iaf på bara den här gången, en del repetition men mkt nytt! och vi har fått uppgifter. en är att göra en bildberättlse med 3-10 bilder. det blir ett projekt för london det;) den andra uppgiften är att fotografera ett ägg såsom ingen annan har tagit en bild på ett ägg förut. svååårt men roligt! om nån kommer på en bra idé får ni gärna tipsa, ju fler idéer desto bättre:P
På kvällen blev det svettis, kul men jobbigt, och hemma väntade en helagad pizza. mums!!

I veckan: Måste träffas och planera London lite mer, Jossan ville ha en beskrivning på hur vi har tänkt oss:P så vi får höras om det!

Nu ska jag öva lite piano och funder över fotouppgifterna:P

puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback