hard work work

tjoho! Änligen har jag fått jobb, på tc såklart;) eftersom att jag är borta 3 dagar nästa vecka så blev det varken tele2 internet eller digital-tv, utan det blev fakturaavdelningen (som faktiskt var den tjänsten jag sökte från början, dööh)
utbildningen börjar 15 oktober, so watch out!
om jag inte får hemtex iofs, hoppas hoppas. men det känns tryckt att ha transcom säkert nu iaf:)

nu har jag även skickat iväg planeringen inför London till jossan^^ en förkortning på den lyder:

onsdag: vi är trötta efter lång flygresa och tidig morgon, så vi strosar i Hyde Park, besöker muséer och Harrods. Kanske Mme Taussauds om vi kan förboka, annars blir det på fredagen.

torsdag: Shopping! Oxford Street med angränsande gator, Covent Garden och Mayfair. På kvällen kollar vi Big Ben och går på restaurang vid Themsen:P

fredag: lite mer shopping på Oxford Street (det vi inte hunnit med hittills!) och Notting Hill. kanske Mme T som sagt :)

lördag: second-hand shopping vid Brick Lane, kollar London Brige. Åker å kollar Jossans nya hem kanske, på kvällen blir det pubmat och a pint of beer :D

söndag: får gå upp väääldigt tidigt, planet går 08.30... hemma i sverige 11.40

förhoppningsvis hinner vi hälften av det här:P kommer bli kul hursomhelts att träffa jossan, är ju mest därför vi åker dit;) har gjort listor på vad jag ska ta med mig, gäller att inte packa för tungt (så man har plats för allt det man shoppar, hahah!)

nu måste jag ta mig samman för en promenad, se ya!

Kommentarer
Postat av: sofie

Malin! Du glömde skriva med steken. Hahahaahaha.

2007-09-28 @ 15:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback