hej å hå

yeees, äntligen fungerar vårt internet som det ska! inga urloggningar var 20:e minut mer, utan bara en felfri uppkoppling! JAG KUNDE INTE VARA LYCKLIGARE:)

har precis suttit och laddat upp sjuhundraelva CV:n till olika benmanningsföretag (manpower, student consulting, academic works, proffice, något jag glömt?) det var inte alls kul. in fact, det var nog det tråkigaste jag gjort på länge. jag haaaatar att skriva vika tidigare erfarenheter jag har, tidigare anstälnninga och blablablaaaa. så tråkigt.

har varit ganska aktiv idag faktiskt, eller jag kommer iaf ha varit när dagen är slut! gick upp ganska tidigt, åt en god frukost och småpratade med mamsen. sen gick vi upp på rummet och satte upp en tavla med marilyn monroe som stått på golvet alldeles för långe för att vara så snygg. tyvärr så var jag tvungen att ta ner mina fina presenter som jag fick av brudarna när jag fyllde (tavla med kollage av bilder på oss alla, grattiskort). värsta nostalgiskt att ha det där kollaget, funderade över om det någonsin kommer bli sig likt, om vi alla kommer vara på samma ställe samtidigt igen... hoppas det:) snart ska jag dra till lunedet och fota lite. jag ska börja ta tag i det där mer nu, har ju inte  så mkt annat för mig direkt... kanske kan man få till någon snygg bild, who nows^^ kanske borde jag leta upp någon som vill följa med? får se om jag orkar vara social, hahahaha! ikväll ska sofie och jag iaf ta en promenix, lagom lång så att vi hinner hem och se idol. >< usch, jag längtar inte till borlänge-programmet! fast på något sätt kommer man ju bli lite besviken om man inte är med ens med en tröjärm i rutan, hahaha:)

kallt som satan är det, fattar inte vad det är med vädret, det ser varmt ut men så är det inte! kanske ska ta mig en varm kopp choklad innan jag åker, det vore möööjsigt:D

kiss kiss goodbye

Kommentarer
Postat av: sofie

Vad härligt att du uppdaterar bloggen lite oftare nu mallöö;)

2007-09-05 @ 18:55:47
Postat av: emelie

jag håller med sofie! det är nog bra för dig att vara "arbetslös", så uppdaterar du bloggen oftare ;)
om du ska söka jobb hos academic så kan jag gärna tipsa om dig =500 spänn. puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback