hej bloggen, igen

måste säga att jag blivit en riktig maratonbloggare! har skrivit nästan varje dag den här veckan, ibland 2 ggr per dag!! shit pömmes:P

idag var det fika på Paris med brudarna! det är konstigt, fika på paris verkar vara något som skanas oerhört av de som flyttat härifrån! kanske är den typiska vardagsgrejen för vårt gäng här i kga, nått som symbolerar vänskap och gemenskap:) det är ju där man träffas!

känner mig nästan lite övertrött just nu... sofie och jag körde dubbelpass på David, step och body balance... ett tag fick jag lite blodsockerfall tror jag, blev helt yr och illamående! inte så konstigt med tanke på att jag inte ätit sedan ett på dan och att klockan hunnit bli 7... men en banana i pausen gjorde susen, sen blev det yoga, pilates, chi-gong och avslappning:)
imorgon blir det boxning istället, då jevlar ska jag ta ut mina agressioner så du får passa dig sofie;)

längtar efter att det ska bi helg, det känns som att den kommer bli toppen! ska klippa mig, festa med brudarna, gå på fotokurs, handla stövlar (om dom finns kvar) och träna! och kolla på reprisen av mia & klara såklart^^

och det är mindre än 2 veckor kvar till London, wiiieeee:D och kents B-sida ge mig hopp, "min värld" är faktiskt riktigt bra!!!

hade gött!^^

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHA! Gött det, jag måste också slå ur mig lite aggressioner känner jag!;)

2007-09-20 @ 22:36:43
Postat av: emelie

tack för fikan igår, du är så söt vännen, sprider lite positivitet till mig såhär på morgonkvisten! vi hörs om lördag!

2007-09-21 @ 07:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback