helgen är över...

sorgligt men sant. fast nu för tiden är ju varje dag en helgdag^^ och jag är superbesviken, metro.människorna har inte rngt mig! är jag inte tillräckligt intelligent för att dela ut metro, eller vad är problemet? även om det är ett skitjobb så är det ju iaf pengar, som jag veeerkligen behöver!!! kan ju vara dev där extra kronorna som står mellan mig och ett par snygga stövlar från London, vem vet :P

idag har jag varit allmänt orolig och rastlös, väldigt konstigt med tanke på att Viggo sov här och att vi därför varit barnvakt hela dagen. jag var och städa på salongen, har tagit tillbaka mitt extraknäck från brorsan nu när jag inte har nått annat jobb, ha!
imorn blir det iaf promenad, stan och piano, äntligen! ska bli så skönt nu när alla vanliga aktiviteter kommer igång, sången och pianot, så jag får nått att göra. och att davids träningsschema är som vanligt igen, så deet finns lite mer träningspass att köra för min rastlösa kropp :D ska dessutom ta tag i fotograferandet på allvar, känns osm att det är dags så man hinner få några bra bilder till ansökningarna. måste dessutom måla och skissa lite på arbetsproverna till de grafiska desginlinjerna. puuh.. men det blir kul också, inte bara jobbigt :)

aja, nu ska jag trötta ut mig genom att kolla upp saker att göra i London! hörs snart igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback